loading...
گرگ دانلود| دانلود فیلم ایرانی , بازی
Wolf بازدید : 211 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار AntTek Explorer Ex Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با این نرم افزار شما می توانید یک فایل منیجر کامل را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و تمام انتظاراتی را که از یک مدیریت فایل دارید را به صورت یکجا در برنامه فوق بیابید. ویژگی “کشیدن و رها کردن در هر نقطه” بهترین تجربه را برای کاربر به ارمغان می آورد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


admin.b بازدید : 185 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
Calculator CyanogenMod يک ماشين حساب حرفه اي مي باشد که مي توانيد محاسبات پيشرفته را با استفاده از آن حل نماييد. اين ماشين حساب پيشرفته نموارهاي مختلفي رياضي را نيز براي شما ترسيم مي کند. اين برنامه ويژگي هاي زيادي دارد از جمله: محاسبه اعمال رياضيات عمومي (+، -، *، /)، مثلثات (sin, cos, tan, arcsin, arccos, arctan)، پايه ماتريس رياضي (+، *، معکوس)، پشتيباني از هگزا دسيمال و باينري (1A + E)، مجموع اعداد (5+7i)، انجام اعمال نموداري و نمايش نمودار حاصل و … اين برنامه داراي ويجت براي دسترسي آسان نيز است که سرعت کار شما را چند برابر مي کند.


Wolf بازدید : 378 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

KMPlayer – حتما این برنامه را برای کامپیوتر میشناسید این برنامه محبوب حالا روی سیستم عامل آندروید آمده تا قدرت خود را به رخ دیگران بکشد این نرم افزار از انواع فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و حتی می تواند زیر نویس فیلم ها را پخش نماید ، این برنامه برای آندروید ۱٫۵ به بالا قابل اجرا است



Wolf بازدید : 181 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Couch-to-5K ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این برنامه با ارائه برنامه ای منظم و دقیق برای دویدن شما کمک می کند سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید. این برنامه نسبت به آمادگی جسمانی شما رکوردهایی برای شما تعیین می کند و باید در عرض مدت مشخصی رکورد خود را به آن زمان برسانید. برنامه نموداری جامع از میزان فعالیت و مصرف کالری ارائه می دهد. همچنین این برنامه با استفاده از مختصات جی پی اس می تواند مسیر فعالیت شما را از تمامی لحاظ بررسی کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 172 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (2)

با استفاده از برنامه Vybe Pro – Custom Vibrations مي‌توانيد الگوهاي ويبره‌ سفارشي براي مخاطبانتان تعربف کنيد تا بدون نياز به نگاه کردن به تلفن همراه خود بتوانيد متوجه شويد چه کسي با شما تماس گرفته است. اين برنامه يک تجربه کاربري منحصر به فرد را در اختيارتان قرار مي‌دهد که مي‌توانيد الگوهاي ويبره متفاوتي را خودتان براي تماس‌هاي تلفني، پيام‌هاي متني و هشدارهاي برنامه‌هاي مختلف طراحي کنيد تا بتوانيد آنها را به راحتي از يگديگر تشخيص دهيد.


Wolf بازدید : 416 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جديد مايکت منتشر شد.مايکت نسخه 2.4.2 تيم نرم افزاري مايكت، از حدود يك سال پيش فعاليت خود را شروع نموده است. هدف مايكت، ارائه مجموعه كاملي از برنامه و بازي هاي خارجي اندرويدي و هم چنين درگاه عرضه محصولات اندرويدي ايراني است. توسعه دهندگان ايراني به راحتي مي توانند برنامه هاي خود را وارد مايكت كرده و از آمار دانلود و خريد (برنامه هاي پولي) به صورت لحظه اي باخبر باشند.مايكت در حال حاضر،‌با در برداشتن بيش از 25000 برنامه، فاصله قابل توجهي با برنامه هاي مشابه در داخل كشور دارد.با استفاده از مايكت،‌ لذت گردش در دنياي اندرويد را تجربه نماييد.




Wolf بازدید : 183 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بنای کار این نرم افزار بر تغییر تصویر زمینه ی دستگاه اندروید شما در فواصل زمانی تعیین شده است که تصاویر را به صورت متوالی و تصادفی و بدون اتلاف زیاد باتری به نمایش در می آورد. wRoater با مدل سازی فضای کاربری Holo ی گوگل نمایی ساده و آشنا را مقابل چشمان کاربر می گستراند که به راحتی می توانید با آن کار کنید. اما آنچه wRoater را متمایز م یکند این است که شما می توانید از هر اپلیکیشنی برای انتخاب و اجزای تصاویر زمینه استفاده کنید، نرم افزارهایی مانند گالری، مرورگرهای فایل و حتی Google drive و Dropbox. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 170 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Cigarette Battery HD Widget يک ويجت باتري با گرافيک زيبا است که مي‌توانيد آن را بر روي صفحه گوشي خود قرار دهيد. وقتي که باتري پر است، تصوير همه سيگار را مي‌بينيد. هرچقدر ميزان باتري کمتر شود، اندازه سيگار نيز کوتاه‌تر مي‌شود. هر سطح باتري تصوير مخصوص به خود را دارد. وقتي باتري خالي‌تر مي‌شود سيگار کوچکتر و کوچکتر مي‌شود انگار که در حال کشيده شدن است.


Wolf بازدید : 181 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار AccuWeather ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. AccuWeather یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا در دستگاه های اندرویدی می باشد. این برنامه با استفاده از اینترنت و دسترسی به سایت AccuWeather قادر است تمامی اطلاعات مربوط به هر نقطه ای از دنیا را دریافت و با استفاده از افکت های زیبا و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. این اطلاعات شامل: دمای فعلی هوا و چند روز آینده ، پیش بینی برف باران ، میزان رطوبت ، فشار هوا و جهت وزش باد می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 164 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Smart Alarm Clock ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این برنامه به این گونه کار می کند که حرکات شما را در وضعیت های مختلف خواب یعنی خواب عمیق، سبک، خواب دراز مدت بررسی می کند. این برنامه دارای سنسورهایی می باشد که بسیار قدرتمند و حرفه ای می باشند و حرکات شما را با حرکات عادی در زمان خواب بررسی می کنند و به شما می گویند در خواب چه حالتی را دارید. همچنین از این برنامه می توانید برای ساعت بیدار باش استفاده کنید، یعنی می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما با سبک مورد نظرتان شما را بیدار کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


admin.b بازدید : 207 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)


نرم افزار یاهو مسنجر یک مسنجر فوق العاده مطرح و معروف است که مدت هاست که شاهد نسخه اندرویدی آن با تشابه عجیب مخصوصا بخش اسمایل ها و شکلک ها به نسخه ویندوز هستیم که در این پست به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم .  


                                              

                 جدیدترین نسخه به همراه پلاگین صوتی و تصویری



Wolf بازدید : 126 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Wiki pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. برنامه Wiki pro به شما دسترسی سریع به تمامی اطلاعات دانشنامه ویکی پدیا را می دهد. با استفاده از این برنامه فوق می توانید به راحتی به سایت ویکی پدیا متصل شده و از تمامی اطلاعات آن استفاده کنید. ویکی پدیا شامل بیش از 20 میلیون مقاله در 280 زبان می باشد که هر لحظه به تعداد آن افزوده می شود. اتصال به اینترنت جهت دریافت اطلاعات لازم است، اما به دلیل سبک بودن، برنامه از سرعت نسبتاً بالایی برخوردار است. صرفه جویی در وقت و پیدا کردن تحقیق و مطلب مورد نظر و خواندن آن ها به صورت آفلاین، قابلیت به اشتراک گذاری مقالات پیدا شده، خواندن مقاله ها در زبان های مختلف، جستجوی حرفه ای روی صفحه نمایش و… از ویژگی های این برنامه می باشد. از ویژگی نسخه جدید این برنامه قابلیت استفاده آفلاین از سایت و دانلود مقالات آن می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.



Wolf بازدید : 139 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

باد صبا یک برنامه تقویم اذان گوی اسلامی ( به همراه اوقات شرعی ) است که توسط موسسه موج همراه نور تولید و برای گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و جاوا عرضه شده است. از ویژگی های تقویم باد صبا ۹۳ ،رایگان بودن آن می باشد. هم چنین ارائه نسخه ای ویژه از نرم افزار باد صبا برای سیستم عامل آندروید بهمراه ویجتی اختصاصی ویژه نمازگزاران می باشد. شما هم اکنون می توانید تقویم باد صبا ۵.۰ برای اندروید را از سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 130 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

Sliding Messaging Pro 8.17 یک نرم افزار بسیار کباربردی مدیریت اس ام اس برای سیستم عامل اندروید است. شاید برای شما پیش آمده باشد که از محیط SMS خسته شده باشید و دسترسی به هر بخش آن برایتان زمان بر باشد. حالا شما میتوانید به وسیله برنامه ی Sliding Messaging Pro یک محیط تازه و جالب را برای بخش SMSتان داشته باشد. همچنین میتوانید به قسمت های مختلف بخش اس ام اس به راحتی دسترسی داشته باشید.

این نسخه جدید نرم افزار Sliding Messaging Pro با اندروید کیت کت هماهنگ شده و از قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار گوگل پشتیبانی می کند. به وسیله ی این برنامه میتوانید پیام های متنی خود را به صورت کشویی مشاهد کنید. از مهمترین ویژگی های نرم افزار میتوان به پشتیبانی از MMS, مدیریت پیامهای قدیمی تنها با یک کلیک,دارا بودن بیش از ۱۳۰۰ شکلک, داشتن ۱۰ تم مختلف, دارا بودن ویجت و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید اس ام اس هایتان را به خوبی مدیریت کنید هم اکنون میتوانید نرم افزار Sliding Messaging Pro را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 137 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Vibe – Icon Pack ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Vibe – Icon Pack مجموعه ای از آیکون های زیبا برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که می توانید از این مجموعه استفاده کنید و آیکون های جدیدی را جایگزین قدیمی تر ها کنید. همچنین وجود چندین والپیپر زیبا اندروید قابل توجه است و سایز هر آیکون 144 در 144 می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 143 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Blur ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. نرم افزار Blur عکس های معمولی موجود در گوشی شما را به تصویر زمینه های خیره کننده تبدیل می کند. تنها کافیست یک عکس از گالری گوشی خود انتخاب نموده و سپس آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازید. اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تصاویر را برش داده و سپس قطعه ای از آن را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید. از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به تنظیم رنگ تصویر زمینه، تنظیم روشنایی و بارگذاری تصاویر به صورت مستقیم از گالری اشاره داشت. همچنین لازم به ذکر است که پس از تنظیم والپیپر قادر خواهید بود آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


admin.b بازدید : 123 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Pho.to Lab PRO ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Pho.to Lab PRO یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای می باشد. این برنامه با امکانات فراوان خود باعث می شود که شما تصاویر خلاقانه و بسیار زیبایی ایجاد کنید. این برنامه قادر به ساخت تصاویر متحرک و کاریکاتور نیز می باشد. فقط کافیست عکس مورد نظر را انتخاب کنید، سپس با امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد آنها را ویرایش کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


                  


Wolf بازدید : 142 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

RAR for Android v5.10 یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید است که در خیلی از مواقع میتواند بکارتان بیاید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های فشرده را باز کنید و مشاهده کنید . این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند که مهمترین آنها فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ هستند . با استفاده از امکانات این نرم افزار میتوانید فایل های فشرده ای را که با دیوایس اندرویدی خود دانلود کرده اید ، داخل خود دیوایس باز کنید و دیگر نیازی به برنامه های دیگر نداشته باشید .

همچنین یکی دیگر از بخش های مهم این نرم افزار ، امکان ساخت فایل های فشرده است . با استفاده از برنامه وینرر میتوانید در داخل تبلت و یا موبایل خود ، فایل های با فرمت فشرده بسازید و در جاهای مختلف از آن استفاده کنید . شما عزیزان میتوانید برنامه RAR for Android برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت گرگ دانلود دریافت کنید .


Wolf بازدید : 125 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Photaf Panorama Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از نرم افزار Photaf Panorama Pro به راحتی می توانید عکس های پانوراما سه بعدی بگیرید. این نرم افزار به این گونه است که شما چند عکس از اطراف خود می گیرید و سپس این برنامه همه ی این عکس ها را به هم متصل کرده وبه یک عکس 360 درجه تبدیل می کند. از دیگر قابلیت های جذاب این برنامه امکان استفاده تصاویر گرفته شده بعنوان Live Wallpaper است که همین قابلیت این برنامه را به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل کرده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 156 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

تصاویر بانمک و جذاب بسازید و در جوامع مجازی به اشتراک بگذارید. شما می توانید از این نرم افزار برای مهمانی ها و خوش گذرانی با دوستانتان استفاده کنید. تصاویر خود را اضافه کنید، طرح بندی را تغییر دهید، فیلترهای مختلف را روی تصاویر اعمال کنید. در این اپلیکیشن می توانید تصاویر خود را با ایمیل ارسال کنید، روی فیسبوک، اینستاگرام و توییتر پست بگذارید و تصاویر خود را در آلبوم ها ذخیره کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 144 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

پیام متنی، صوتی و تماس ویدئویی در دستان شما! 300 میلیون نفر در سراسر دنیا از WeChat استفاده می کنند و از سرعت و دسترسی دائمی آن لذت می برند. کیفیت بالای تماس های صوتی و ویدئویی، قابلیت چت گروهی و استفاده از استیکر ها، قابلیت جستجوی افراد نزدیک و چت با آنها، قابلیت ارسال تصویر و ویدئو، قابلیت ارسال پیام برای کاربران آفلاین، قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و دریافت لایک و کامنت از طرف دوستان از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن محبوب است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 148 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان نسخه جدید پلیر محبوب Winamp 1.1 را که به تازگی برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید انتشار یافته را قرار داده ایم. از قابلیت های فراوان این نرم افزار میتوان به : پخش فرمت های MP3,OGG,AAC,WAV,MOD,X3,S3M,IT,MIDI,… و دارای رقص نورهای بسیار زیبا و ایجاد کتابخانه صوتی و پشتیبانی از رادیو و تلویزیون های اینترنتی و جست و جوی آهنگ مورد نظر به شیوه های مختلف و قفل صفخه نمایش هنگام پخش و پشتیبانی از 14 زبان اشاره کرد. این پلیر قابل نصب بر روی گوشیهای آندروید ورژن 2.1 و بالاتر میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این پلیر محبوب را از سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 128 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

QuickNote Notepad Notes 1.2.0 نرم افزاری بسیار کاربردی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید به سادگی یادداشت برداری کرده و آن ها را مدیریت کنید. توانایی کشیدن متن توسط قلم ، ذخیره با فونت های مختلف ، رنگ بندی گوناگون و … از ویژگی های نرم افزار QuickNote Notepad Notes می باشند. برای اجرای این نرم افزار نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن 2.1 و بالاتر می باشید. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از وب سایت گرگ دانلود دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 139 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار ReNotify+ ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. ReNotify+ یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت و ویرایش اطلاعیه های گوشی یا تبلت اندروید می باشد. این برنامه برای اطلاع رسانی 20 وضعیت و پیغام مختلف طراحی شده و در اختیار کاربر قرار گرفته است. اصلی ترین ویژگی این نرم افزار افزایش کارکردن و اطلاع از پیام ها در بخش اطلاعیه ها است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


admin.b بازدید : 125 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (1)
در اين پست قصد معرفي نرم افزاري ديگر با  نام SuperBeam Pro را داريم که هم اکنون آخرين نسخه pro و آنلاک آن از طريق همين پست به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد . اين نرم افزار  آسان ترين و سريع ترين نرم افزار جهت به اشتراک گذاري فايل هاي حجيم بين دستگاه هاي اندرويدي از طريق وايرلس و با سرعت بسيار بالا است که تقريبا در هيچ نرم افزار آندرويدي اي چنين قابليتي وجود ندارد .



 

Wolf بازدید : 139 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Taskbar Premium – Windows 8 Style ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با نصب برنامه Taskbar Premium Windows 8 Style می توانید تسکبار و یا همان نوار وظیفه ویندوز 8 را برروی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. این برنامه برای دسترسی سریع تر به برنامه ها، مخاطبان مورد علاقه و تنظیمات مهم است. با کلیک برروی استارت منویی برای شما باز شده که می توانید برنامه ها، مخاطب ها و تنظیمات مورد نظر خود را داخل آن بکشید. همچنین میتوانید جای دکمه استارت را عوض کنید. شما همچنین می توانید دکمه استارت را هوشمندانه تنظیم کنید تا به حالت های مختلف نمایان گردد. از ویژگی های دیگر این تسکبار این است که می توانید پوشه جدیدی اضافه و داخل آن برنامه ها و تنظیمات مورد نظر خود را قرار دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 219 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

BeeTalk 1.2.4 بي تالک نام مسنجر جديدي است که به تازگي براي اندرويد معرفي شده است. با اين برنامه شما مي توانيد اطراف خود را مورد بررسي قرار دهيد به دوستان جديد پيدا کنيد. از ديگر ويژگي اين برنامه ارسال پيام, عکس و پيام صوتي رايگان مي باشد.


admin.b بازدید : 150 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

. اين لايو والپيپر داراي نوع آتش بازي و نماد ازشهر معروف دنيا از جمله نيويورک و پاريس است. شما مي توانيد نوع آتش بازي و شهر را به دلخواه انتخاب کنيد و رنگ آتش بازي را نيز شخصي سازي کنيد. لايو والپيپر بصورت سه بعدي با گرافيک بالا طراحي شده است.



Wolf بازدید : 135 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Skout – Meet, Chat, Friend ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Skout – Meet, Chat, Friend نرم افزاری مشابه یاهو مسنجر برای چت و گفتگو با سایر افراد در سراسر جهان است. توسط این نرم افزار می توانید با میلیون ها نفر در سراسر جهان ارتباط داشته باشید و به چت و گفتگو با آنها بپردازید و دوستان جدید پیدا کنید. فرق این مسنجر با مسنجری مثل یاهو، امکان ارتباط با افرادی غیر از افراد موجود در Add List است. دریافت جدیدترین آپدیت افراد، اضافه کردن افراد به علاقه مندی ها و جستجوی پروفایل ها و عکس ها از جمله ویژگی های این نرم افزار هستند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 130 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر از استفاده کردن از برنامه های متعدد جهت چک کردن ایمیل های خود خسته شده اید، به شما برنامه ی MailDroid Pro را پیشنهاد میکنیم . MailDroid نرم افزار برای مدیریت ایمیل ها دریافتی که از Webdav / POP3/ IMAP هم پشتیبانی می کند . با این نرم افزار می توانید  تمام اکانت های ایمیل های خود را چک کنید . همچنین می توانید از ویجت بسیار کاربردی نرم افزار MailDroid برای دسترسی سریع و آسان به ایمیل ، استفاده نمایید.


Wolf بازدید : 140 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارى ویژه گوشى هاى اندروید که به شما این امکان را مى دهد که تصاویر جذاب و خیره کننده اى را در گوشی تان خلق کنید و جلوه هاى زیبایى را به آن ها بیافزایید و تصاویر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 124 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار Zipper ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از برنامه Zipper میتوانید به جستجوی فایل های فشرده در SD Card گوشی خود ببردازید و فایل های با فرمت zip و rar را میتوانید با استفاده از این برنامه از حالت فشرده خارج کنید. همچنین میتوانید فایل های مورد نیاز خود را بصورت zip یا rar فشرده کنید. یکی از برتری های این نرم افزار سرعت بالای ان در فشرده کردن و خارج کردن از حالت فشرده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 128 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

در این پست از وب سایت گرگ دانلود با نرم افزار 1Tap Cleaner Pro ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه کش و History نرم افزارها و قسمت های مختلف گوشی را پاک و به حالت اول برگردانید. شاید بگویید این قابلیت چه استفاده ای دارد؟ به عنوان مثال شما در مرورگر گوشی خود آدرس سایتی را می زنید که این سایت در History مرورگر ذخیره می شود و افراد متوجه خواهند شد که شما توسط مرورگر از چه سایت هایی بازدید کرده اید و یا چه کلماتی را در گوگل سرچ نموده اید. توسط نرم افزار جالب 1Tap Cleaner تمامی این ردپاها قابل پاکسازی است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 152 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

SlideIT Keyboard V4.0 نام نسخه جدید یکی از بهترین کیبوردها برای سیستم عامل آندروید می باشد که دارای امکانات فوق العاده ای همچون : امکان استفاده در قسمت های مختلف گوشی و پشتیبانی از 45 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی و تایپ سریع و پوسته های مختلف و زیبا برای کیبورد و قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار میباشد. این صفحه کلید عالی قابل نصب بر روی تمامی نسخه های گوشیهای آندروید میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این صفحه کلید بی نظیر را از سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 130 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.


admin.b بازدید : 145 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
Premium Widgets & Weather یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه ویجت ها با ویجت های ترکیبی ساعت، تاریخ و آب و هوا بعلاوه پیش بینی آن برای اندروید است. ویجت هایی با کیفیت HD با ساعت و آب و هوا + نرم افزار حرفه ای آب و هوا با بیش بینی ساعتی آن تا ۴ روز آینده، اطلاعات همراه با جزئیات و انیمیشن های HD.


Wolf بازدید : 128 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Qloud Media مهمان سیستم شما می شود تا بتوانید به راحتی موسیقی، تصاویر و ویدئوهای خود را با دستگاه های اندروید به اشتراک بگذارید. هیچ کپی یا رمزگزاری نیاز نیست، تنها کافیست نرم افزار سرور مناسب را روی کامپیوتر خود نصب کرده و از ویدئو، موسیقی و تصاویر در هرجا و هر زمان لذت ببرید. این نرم افزار برای اینکه به طور دقیق کار کند به یک نرم افزار سرور مناسب نیاز دارد. شما می توانید نرم افزار سرور را از این لینکی که در ادامه معرفی شده دریافت کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت گرگ دانلود دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 147 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

GpsCycleComputer 4.8 نام نسخه جدید یکی از بهترین نرم افزارهای GPS برای گوشی های پاکت پی سی میباشد که با توجه به حجم کم و سبک بودن دارای امکانات فراوانی از قبیل : نمایش فاصله , سرعت , زمان و نمایش نمودار مسیر بر روی نقشه و نمودار ارتفاع و استفاده آسان و غیره میباشد که یک نرم افزار کامل را تشکیل داده است. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های پاکت پی سی نسخه 5 و بالاتر میباشد. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این نرم افزار بسیار کاربردی را از سایت گر دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.


Wolf بازدید : 142 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات ، به کاری بسیار پر اهمیت تبدیل شده است و حتی لازم است که هر چند وقت یکبار از اطلاعات گوشی خود نیز پشتیبان گیری کینم . پس اگر شما هم نگران پاک شدن اطلاعات تلفن همراهتان هستید ، ما به شما برنامه GO Backup را پیشنهاد میکنیم . این نرم افزار از تمام اطلاعات گوشی شما از جمله شماره های موجود در دفتر تلفن ، اس ام اس ها و برنامه های نصب شده ، بکاپ میگیرد و هنگامی که اطلاعات شما از بین بروند یا در مواقع مورد نیاز می توانید به راحتی اطلاعات گوشی اندرویدی خود را بازگردانی کنید .


تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1442
  • کل نظرات : 402
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 699
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 699
  • بازدید ماه : 9,606
  • بازدید سال : 77,362
  • بازدید کلی : 1,790,028
  • برنامه های مورد نیاز